- שיעור תורה – מערכת המשפט
- מדעים כ"ז ניסן
- מבצע קריאה – יום 1
- שיעור אקדמיה כ"ז סיון
- מדעים ו בנים – יחסי גומלין
סדר היום:

מערכת המשפט
אז איפה פותחים היום?
חומש במדבר פרק כו פסוק טז.כעת צפו בסרטון הבא, והשיבו על השאלות שלאחריו במחברת תורה.[dgv_vimeo_video id="1095424360"]שאלות:1. לאור הפרשות שהופיעו בסרטון (מומלץ לפתוח את החומש ולעיין בהם) כתבו עבור הממונה על המערכת 2 עקרונות לבניית מערכת המשפט לעם. הסבירו לו מדוע הם חשובים.2. נסחו סיסמה משלכם, שתוצב בכניסה לכל בית משפט אשר יוקמו 'בכל שעריך'.שלחו אליי את התשובות בוואטסאפ.בהצלחה רבה!בוקר טוב תלמידים יקרים,
ניפגש בשעה 13:30 בדיוק לשיעור בזום.
אנא היכנסו עם מצלמה פתוחה.
https://edu-il.zoom.us/j/85625676612
מחכה לכולם!
המורה עטרת.
עם כלביא – עם הספר יוצא לדרך!
תלמידי שלהבות חב"ד לא מוותרים על קריאה יומית!בכל יום תעלה משימת קריאה חדשה.
ילדים שיבצעו את המשימה, ידווחו וישתפו בתוצרים – ייכנסו להגרלה!
והיום – משימת הקריאה הראשונה:
בחרו ספר שאהוב עליכם וקראו אותו.
אפשר לקרוא לבד, ואפשר גם לקרוא לאח או אחות קטנים.אחרי הקריאה, ענו על השאלות שבמשימה המצורפת
והעלו את התשובות לקישור שבקיר הפאדלט.📌 אל תשכחו לרשום:
שם, כיתה ושם העיר.קריאה מהנה ובהצלחה!
https://padlet.com/1002565316/padlet-cy6wic8rbhbxd10w
שיעור אקדמיה – תוך אישית
כאן מרגישים

קישור למפגש:
https://edu-il.zoom.us/j/5270029279?omn=84371479783
ב"ה
משימה לאחר השיעור בזום!
.
תלמידים יקרים,
בשיעור היום למדנו על ארבעה סוגים של קשרי קיום בין יצורים חיים:
הדדיות, תחרות, טפילות וטריפה.
.
לפניכם משימת סיכום קצרה – יצירת מצגת שיתופית:
עליכם למצוא תמונה שמבטאת את אחד מקשרי הקיום שלמדנו.
צרפו את התמונה בשקופית המתאימה במצגת השיתופית,
הוסיפו משפט הסבר קצר (חובה!).
.
אני כאן לכל שאלה: 050-4020866
בהצלחה ובהנאה!
המורה עטרת (:
.
לחצו על הקישור:
מצגת שיתופית – יחסי גומלין
מערכת שבועית שיעורי אקדמיה

מהרגעים שלנו יחד

